Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
Passbeskrivningar

Cirkelfys - Stationsträning med styrka och kondition i intervall, med olika redskap.  Man väljer själv intensitet.


Crosstraining/X-training - För den som vill utmana sig själv lite extra. Styrka, smidighet, explosivitet och kondition efter egen förmåga


Dancefitness - Roligt och svettigt danspass med musik från hela världen.  Tränar hela kroppen på ett roligt och skonsamt sätt.


Energigympa - Lite tuffare pass med mycket funktionella helkroppsövningar. Fler styrkeövningar och lite tyngre hopp.


Fredagsfys/Intervallträning - Övningar för att förbättra vår snabbhet, styrka och uthållighet. Varvar hög och låg intensitet.


Gladgympa - Lite högre tempo med styrke- och rörlighetsövningar. Passar de flesta.


Gymmix Yoga -  En dynamisk/fysisk yoga där övningarna utförs i ett flöde med andningen. Tränar styrka, rörlighet,  balans och minskar stress.


Gympa med twist - Kondition, styrka och rörlighet (med eller utan hopp, efter din egen förmåga) med inslag av danssteg inspirerade av salsa, afrodance mm. Passar både nybörjare och de som tränat ett tag. 


Helkroppsrörlighet - Mjuka, ibland kraftfulla alt. lugna töjningar och böjningar för att uppnå smidighet och rörlighet.


Kom i gång - Enkelt och lite lättare pass för hela kroppen. Kondition, styrka, balans och rörlighet, anpassat efter egen förmåga.


Medel+ - I grunden ett medelpass med inriktning på funktionell träning, styrka, kondition och rörlighet.
Övningarna kan göras tyngre om man vill.


Powergympa - I grunden ett medelpass med inriktning på funktionell träning, styrka, kondition och rörlighet. Övningarna kan göras tyngre om man vill.

 

SöttSalt - Salta styrkeövningar på HIIT-vis (hög intensiv intervall träning) och avslutar med att lugna ner och sträcka ut

kroppen med söta yoga rörelser.


Tabata - Övningar för att förbättra vår snabbhet, styrka och uthållighet. Varvar hög och låg intensitet.