Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
Passbeskrivningar

Cirkelfys - Stationsträning med styrka och kondition i intervall, med olika redskap.  Man väljer själv intensitet.


Crosstraining/X-Training - För den som vill utmana sig själv lite extra. Styrka, smidighet, explosivitet och kondition efter egen förmåga.


Energigympa - Lite tuffare pass med mycket funktionella helkroppsövningar. Fler styrkeövningar och lite tyngre hopp.


Fredagsfys/Intervallträning - Övningar för att förbättra vår snabbhet, styrka och uthållighet. Varvar hög och låg intensitet.


Gladgympa - Lite högre tempo med styrke- och rörlighetsövningar. Passar de flesta.


Gympa med twist - Kondition, styrka och rörlighet (med eller utan hopp, efter din egen förmåga) med inslag av danssteg inspirerade av salsa, afrodance mm. Passar både nybörjare och de som tränat ett tag. Inga förkunskaper behövs.


GymmixYoga -  En dynamisk/fysisk yoga där ställningarna utförs i ett flöde med andningen. Tränar styrka, rörlighet, balans och minskar stress.


Helkroppsrörlighet - Mjuka, ibland kraftfulla alt. lugna töjningar och böjningar för att uppnå smidighet och rörlighet.


Kom i gång - Enkelt och lite lättare pass för hela kroppen. Kondition, styrka, balans och rörlighet, anpassat efter egen förmåga.


Powergympa - I grunden ett medelpass med inriktning på funktionell träning, styrka, kondition och rörlighet. Övningarna kan göras tyngre och då blir det ett medel+ pass


SöttSalt - Salta styrkeövningar på HIIT-vis (hög intensiv intervall träning) och avslutar med att lugna ner och sträcka ut

kroppen med söta yoga rörelser.


Zumba - Fartfyllt dans/konditionspass. Musikinfluenser från hela världen.  Dansglädje när det är som bäst.