Anmäl/Bli medlem här >>
SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Bodens Gymnastikklubb
Träning för alla!

Passbeskrivningar

 

Cirkelfys - Stationsträning med styrka och kondition i intervall, med olika redskap. Man väljer själv intensitet.


Dancefitness -Roligt och svettigt danspass med musik från hela världen. Tränar hela kroppen på ett roligt och skonsamt sätt. Konditionsträning och styrketräning med vikter.

 

Energigympa - Lite tuffare pass med mycket funktionella helkroppsövningar. Fler styrkeövningar och lite tyngre hopp.

 

Fredagsfys - Intervallträning tex Tabata. Övningar för att förbättra vår kondition, styrka och uthållighet. Vi utmanar oss efter egen förmåga i intervallerna.

 

Gympa med tvist – Ett dansinspirerat medelpass. Rörlighet och balans.

 

Gymmix Yoga - En dynamisk/fysisk yoga där övningarna utförs i ett flöde med andningen. Tränar styrka, rörlighet, balans. Minskar stress.

 

Kom i gång - Enkelt och lite lättare pass för hela kroppen. Kondition, styrka, balans och rörlighet, anpassat efter egen förmåga.

 

Latin Fusion - Aerobics pass där du får dansa loss till latinamerikanska rytmer. Här blandar vi olika stilar och danser. Toning med hantlar, stavar och gummiband.  Man tränar hela kroppen till en mix av traditionella latinska och populära rytmer, Ett roligt sätt att forma kroppen från topp till tå. Dans, glädje och träning i ett och samma pass, alla kan. Latin Fusion

 

Medel gympa – Ett gympa pass med inriktning på funktionell träning med styrka, kondition och rörlighet. Medel intensitet.

 

Medelgympa utan hopp, balans, rörlighet, gummiband - Som ovan där gummibandanvänds vid styrkeövningar samt balansövningar med och utan boll.

 

Medel+ - I grunden ett medelpass med inriktning på funktionell träning, styrka, kondition och rörlighet. Övningarna kan göras tyngre om man vill.
Må bra gympa – Ett lite lättare pass med fokus på rörelseglädje och rörlighet.

 

Powergympa - I grunden ett medelpass med inriktning på funktionell träning, styrka, kondition och rörlighet. Övningarna kan göras tyngre om man vill.


Zumba - Fartfyllt dans/konditionspass. Musikinfluenser från hela världen. Dansglädje när det är som bäst.
Utefys - Träning ute. Vi jobbar med hela kroppen i intervaller tex Tabata, Hit eller stationsträning. Kläder efter väder, gärna handskar och liggunderlag.